maandag 7 november 2011

De Challenge

Hee,

Ik wel een leuke gevonden denk ik... Naja, ik heb hem gewoon genomen en ik zie wel of hij leuk is ;)

Voordat ik hem laat zien leg ik even uit wat de 30 Day Challenge inhoud;

Bij de 30 Day Challenge moet je elke dag, 30 dagen lang, een berichtje schrijven aan de hand van een opdracht. Omdat ik niet elke dag kan schrijven schrijf ik zo vaak mogelijk!

Ik zag de 30 Day Challenge bij Charlotte en vond het zo leuk dat we het ook hebben gedaan met Tienerproblemen .

Hier is de Challenge:

Ik hoop dat hij duidelijk is en goed staat want ik heb net de Blogger-app gedownload en ik snap nog niet helemaal hoe je een plaatje onder een stukje tekst zet!

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...