zaterdag 18 februari 2012

Books you must read!

Bonjour,

Ik begin gelijk even met een winactie, namelijk die van Saar! Ga snel naar haar blog en volg haar! Je kunt 2 soorten pakketjes winnen, en in haar filmpje verteld ze er alles over!


Nu verder met het bericht, het is bijna vakantie (nog 1 week (: ) en in de vakantie lees je (meestal) meer dan in de periode dat je naar school gaat. Omdat ik het de afgelopen tijd erg druk heb gehad ben ik van plan erg veel boeken te lezen. Op Bee Different posten Floor en ik over de boeken die we lezen in 2012, neem daar dus ook even een kijkje (nog niet al onze oude post staan daar op, dus kijk even onder het kopje 'Boeken'). Vandaag laat ik jullie een paar boeken zien die ik wil gaan lezen in de vakantie.


4 vriendinnen voor altijd


Ik heb de eerste 3 delen van het boek al gelezen en ben nu al bezig in het laatste (dit) deel. Het is een leuke en grappige serie!

Gooische vrouwen hoe het begon


Het boek wat zich afspeelt vóór de populaire serie 'Gooische vrouwen'. In dit boek zijn Anouk, Claire, Willemijn en Cheryl nog tieners.

Deadline


Een mega spannend boek over 2 kinderen die kunnen zien op welke datum mensen dood gaan.

Soldaten huilen niet


Een waargebeurd verhaal over Quinten die vertelt over het vertrek van zijn broer die gaat mee vechten in de Spaanse Burgeroorlog.

Twilight


Er eerste deel in de Twilight saga, iedereen zegt dat het super goede boeken zijn, dus ik ben benieuwd!

De 13 schatten


Een boek over iemand die elfen kan zien, ben benieuwd.

Het zijn best veel boeken en ik zal ze ook niet allemaal in de vakantie uit krijgen, maar dan heb ik alvast een leeslijstje voor de rest van het jaar ;)

Boeken die jullie echt MOETEN lezen

De Hongerspelen (Vlammen en Spotgaai)
&
4 vriendinnen, 1 spijkerbroek (2de zomer van de spijkerbroek, 3de zomer van de spijkerbroek en 4 vriendinnen voor altijd)

Weten jullie nog leuke boeken? Of hebben jullie een boek uit mijn lijstje al gelezen, en wat vonden jullie daar van?

xx Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...