zaterdag 18 februari 2012

De blogs van mijn vriendinnen



Hallo lieve koukleumpjes,

De titel zegt het al, vandaag vertel ik jullie over blogs van mijn vriendinnen.

My Journey Through Style

De blog van Charlotte die al meer dan 6800 keer is bekeken! Maar dat is de blog ook waard! Ze schrijft echt super leuk over haar leven en laat ook prachtige tekeningen en creatie's zien. Nieuw op haar blog is Random Beauty, een wekelijks post geschreven door Tessa over beauty. My Journey Through Style is dus van alle markten thuis en zeker de moeite waard om te volgen!


The First Floor is de blog van Floor, ja inderdaad, dé Floor waar ik ook Bee Different mee heb (we hebben eindelijk een nieuwe naam!). Floor post over haar leven, haar vriendinnen en wat haar bezig houdt. Ze is nog niet erg lang bezig, maar we willen natuurlijk wel dat ze nu wat meer followers krijgt!


Flojosomawhaat?! Flojosomailisi! 6 vriendinnen (Floor, Josephine, Sophie, Mairin, Lisa en Simone) schrijven over hun dagelijks leven, echt super leuk! De blog bestaat ook nog niet zo lang, en maar de helft van de vriendinnen kan wat schrijven, maar het is een blog waar je wel wat van kunt gaan verwachten, zeker volgen dus!


Een blog geschreven door Danique, een sportief en creatief meisje dat vrijdag begonnen is met bloggen. Ze gaat niet alleen over haar leven posten, ook over de sieraden die ze maakt! Ik ben erg benieuwd, en weet dat jullie dat ook zijn! Wil je van haar op de hoogte blijven? Volg haar!

Zoals je ziet hebben niet alle blogs van mijn vriendinnen nog headers, dat komt omdat ze net begonnen zijn of er nog geen creatieve inspiratie bij ze is opgekomen. Het zijn wel allemaal blog die zeker de moeite waard zijn om te volgen of om even te kijken!

Hebben jij, of heeft een vriendin van jou een leuke blog? Zet hem in de reactie's!

x Emma

1 opmerking:

  1. Em, super leuke post! Hopelijk krijg ik hierdoor wat meer volgers! Haha

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...