dinsdag 14 februari 2012

Mijn (andere) blog zonder naam ♥

Guten Tag,

Ich heiBe Emma, ich bin 13 Jarhe alt.

Ik heb echt een hekel aan Duits...

Maar goed, daar hebben we het nu even niet over! We gaan het hebben over mijn andere blog. Een blog die - tijdelijk - geen naam heeft. En nu denk je echt 'huh?', ik zal het uitleggen.

Floor (mijn vriendin) en ik hebben een blog genaamd 'Tienerproblemen'. We hebben die blog sinds oktober, maar vonden de naam niet zo leuk meer. Ook zaten we op Weebly en dat vonden we irritant schrijven, dus zijn we over gestapt naar Blogger!

Alleen hebben we nog geen naam, dus als iemand leuke ideeën heeft, zet ze in de reactie's!

We zijn nog druk bezig de blog helemaal op orde te maken; een leuke achtergrond, header, lettertype en indeling. Maar voor de mensen die hem toch al willen zien, klik hier en volg ons op GFC! (Bloglovin komt nog)

Alvast heel erg bedankt,

xo Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...