maandag 13 februari 2012

Spring, here we come!

Lieve iedereen,

Zaterdag ben ik weer gaan schaatsten (:
Dit keer op de Loosdrechtse plassen de baan van 12 km. Ik heb in totaal 13,3 km geschaatst gister. Dat is niet heel veel maarja..
Helaas is vandaag de sneeuw weer voor het grootste deel weg, en stijgt de temperatuur deze week weer. Of het daarna weer kouder wordt en het gaat vriezen betwijfel ik.

We kijken nu dus eigenlijk al uit naar de lente, en om jullie alvast in de stemming te brengen heb ik hier wat vrolijke lente plaatjes!








Hebben jullie al zin in de lente? Ik wel (:

Bedankt voor jullie leuke reactie's trouwens!

x Emma

5 opmerkingen:

  1. ik heb ook zin in de lente!
    leuke blog, ik volg je
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke post!
    ik ben het zat met die sneeuw en alles haha
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb echt zin in de Lente!! Ik volg je nu, het zou leuk zijn als je me terug zou willen volgen!
    X

    www.smileisyourbestaccessory.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zooooooo veel zin in de lente!! Want dat betekent ook dat het bijna zomer is!!! :D Maar em, hoe doe je dat 'you might also like'?? Ik wil dat namelijk ook wel graag! Hahahahaha!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...