maandag 6 februari 2012

Tag: 11

Lieve iedereen,


Ik ben getagd door Charlotte van http://www.myjourneythroughstyle.blogspot.com/ , dankjewel moppie! Deze tag heeft een paar regels:


1) Plaats de regels van de tag op je blog.
2) Iedereen die is getagd moet 11 dingen over zichzelf vertellen, 11 vragen beantwoorden, 11 andere mensen taggen en 11 nieuwe vragen bedenken.
3) Laat de mensen aan wie je de tag doorgeeft, weten dat je hem/haar hebt getagd.
4) Je mag niet iemand taggen die al een tag heeft gekregen.
5) Je moet 11 mensen taggen en je mag niet zeggen 'ik geef hem aan iedereen die hem wil overnemen.'


Laten we dus beginnen! (:



11 dingen over mezelf

1) Ik kan echt NIET zingen, hoe graag ik het ook zou willen. D'r komt geen zuivere noot uit m'n strot. Ik mag op zangles, en hoop écht dat een beetje mooier ga zingen, want dit is niet om aan te horen ):


2) Ik hou echt enorm veel van schrijven, alleen kan ik nooit een verhaal afmaken. Echt, zo irritant, haha.




3) Ik ben bij hockey echt bloed fanatiek en zet me altijd voor 100% in. Ik kan er dan ook echt niet tegen als ik op de bank moet zitten door blessures (en dat gebeurd nog al vaak, helaas...).



4) Ik ben een pietje precies, haha, vooral in schoolwerk. Ik MOET alles goed kennen, en dan zit ik er soms echt super lang aan..

5) Ik hou echt enorm van Redband DuoDrop. (die dropjes met een drop-kantje en een winegum-kantje)

6) Ik speel heel graag toneel en probeer het dan ook zoveel mogelijk te doen. Het toneelstuk waar ik nu mee bezig ben , is op school. Een musical voor mensen die kunst doen (je kunt kiezen tussen kunst, sport of science), ik zit in de toneelgroep en speel één van de 5 modellen waar het stuk over gaat (samen met Charlotte (= )

7) Ik kan er echt niet tegen als mensen auto uit spreken als 'aauuwtoo', en niet als 'ooto'. Haha, ook verbeter ik mens als ze zeggen 'ik wou..'. Want je moet eigenlijk 'ik wilde' zeggen, haha ;) (en eigenlijk moet je ook houd zeggen, okeee ik houd op )



8) Ik heb echt de aller liefste vriendinnen die er zijn! PUNT

9) Ik kijk GTST seizoen 1, ja inderdaad, GTST van 22 jaar geleden..

10) Ik hou echt van deze schoenen:
Haha, ik vind ze zóóó gaaf en wil ze echt super graag hebben (:
Dus als iemand weet waar ze te koop zijn, graag melden (:















11) Ik hou echt van bloggen/schrijven/lezen en als dat soort dingen, op http://tienerproblemen.weebly.com schrijf ik met m'n vriendin Floor over van alles en nog wat, daarom blog ik hier ook niet heel veel op. Sorry




Ik heb ook 11 vragen gekregen die ik moet beantwoorden:


11 vragen beantwoorden

1. Doe jij iets wat niemand in jou omgeving doet/kan?
Ik speelde tot vorig jaar dwarsfluit en piccolo, voor wie niet weet wat dat is. Dat zijn instrumenten, een dwarsfluit kent iedereen wel en de piccolo is de verkleinde versie daarvan, maar bijna niemand kan dat omdat het anders blazen is ofzoo, naja. Ik ben tijdelijk gestopt omdat ik het niet red met hockey. Ik zat ook in een orkest en ik vind het wel jammer want het was altijd erg gezellig!

2. Welke beroepen zou jij nooit willen hebben?
Welk beroep ik nooit zou willen hebben... Ik zou NOOIT in een slachthuis willen werken, NOOIT. Het lijkt met echt vreselijk! :0

3. Waar verdien jij je geld mee/heb jij een baantje?
Ik heb geen baantje ofzo. Haha, ik heb opgepast en vind geld op straat :p

4. Waar wil jij één keer in je leven naar toe?
New York, volgensmij wilt iedereen daar heen, maar het lijkt me zo'n gave stad! Alleen is de Vrijheidsbeeld een jaartje dicht dus we wachten nog een jaartje ;) haha, ook wil ik graag nog een keertje naar Londen en Barcelona, dat zijn zulke mooie steden! Rome lijkt me ook super gaaf!


Veel hè?! Haha, het lijkt me ook leuk om een keertje de Olympische Speken te gaan, helaas kunnen we niet naar de OS in Londen want er zijn geen kaarten meer, allen voor schoonspringen enzo, aarhg.

5. Hoe ziet jou kamer eruit?
Ik slaap op zolder, heb alleen maar schuine wanden in m'n kamer en een groot trapgat in het midden. De muren zijn wit en ik heb een rood tapijt. Mijn bed, bureau en boekenkast zijn allemaal ingebouwd en ik heb een wasbakje. Onder mijn bed heb ik lades voor m'n kleding. Het is niet een heel grote kamer maar wel knus en ik vrolijk hem op met foto's aan m'n fotowand (rechterwand in m'n dakkapel).

6. Waar ben je echt bang voor?
Ik ben niet echt heel erg bang voor iets. Het lijkt me dood eng om oog in oog te staan met een gifslang, maar dat is misschien logisch...

7. Welke tijdschriften lees je?
Ik heb sinds 5 december 2005 een abonnement op de Donald Duck, maar dit jaar heb ik nog bijna geen Duck gelezen omdat ik gewoon geen tijd d'r voor heb ): m'n zusje heeft een abonnement op de Tina en die blader ik ook wel eens door, verder lees ik wel eens wat andere tijdschriften van de bieb, maar de laatste tijd niet meer...

8. Naar welk kledingstuk ben je echt al heel lang op zoek?
WINTERSCHOENEN, echt al heeul lang! Ik heb echt geen idee wat voor een schoenen... Iemand leuke ideetjes? Ook heb ik eigenlijk 'goede' 'gewone' schoenen nodig omdat ik een hielspoor heb, ik heb nu neon-roze lage en de hoge Amerikaanse vlag all stars en grijze nike's, maar die zijn allemaal slecht voor je voeten...

9. Wat is je lievelingsfilm?
Lievelingsfilm... Ik hou van leuke, grappige en gezellige films. Laatst heb ik the Hangover en the Hangover part II gezien, ik vond ze echt super leuk! Wel erg vreemd, maar wel leuk. Ook vind ik films zoals Gooische Vrouwen, the Devil whears Prada en the Crown Affair erg leuk.

10. Hoe zou jij je kind later noemen?
Goede vraag... Ik vind erg veel namen leuk, maar hoe ik mijn kinderen zou noemen? Ik weet het nog niet, we zullen het zien ;)

11. Waar heb je echt een hekel aan?
Haha, bij punt 7 van dingen over mezelf heb ik dat al verteld ;)





11 andere mensen taggen


1) http://saskiaheeftookeenblog.blogspot.com/
2) http://www.dailynoted.nl/
3) http://myveryownlookbook-sophie.blogspot.com
4) http://lastdaysofspringblog.com/
5) http://100strangersaviva.blogspot.com/
6) http://www.welovefashion14.com/
7) http://theneonsign.blogspot.com/
8) http://foreveradreamfang.blogspot.com/
9) http://jemappellejet.blogspot.com/
10) http://wearefashion.nl/
11) http://americole.blogspot.com/



11 vragen bedenken

Mijn bedachte vragen:

1) Hoe omschrijven je vrienden jou?
2) Waarom ben je gaan bloggen?
3) Als je denkt aan het woordje 'vakantie' wat is dan het eerste wat er in je op komt?
4) Wat is je 'doel' dit jaar?
5) Wat is je beste eigenschap?
6) Waar ben je verslaafd aan?
7) Als je een gratis reis zou kunnen maken, waar zou je dan naar toe gaan?
8) Wat is je grootste droom?
9) Welk kledingstuk MOET je echt hebben?
10) Op welke blogs kom je vaak, en waarom?
11) Wat is het mooiste boek dat je ooit gelezen hebt?



Ik vond het erg leuk om aan deze tag mee te doen, en hoop dat jullie het leuk vonden (=


Zoals jullie in mijn vorige bericht hebben kunnen lezen heb ik mijn blog helemaal veranderd en probeer ik veel meer te bloggen, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

x Emma





Alle plaatjes had ik op mijn laptop staan en komen van het internet en WeHeartIt.

1 opmerking:

  1. sorry, maar ik ben al getagd! 6 x zelfs! ik heb ze allemaal op een hoop gegooid en er 'the 66 questions tag' van gemaakt! :)
    hihi!
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...