woensdag 1 februari 2012

update (:

:0 wat ben ik een slechte blogger... :$ shame on me

Ik blog echt nooit en het spijt me ook echt super erg! Hier een paar plaatjes van de afgelopen tijd:

20 februari
 20 januari

Jaja jongens, de 19de en 20ste was het dan eindelijk zo ver, de Kleine Avond! Na weken lang oefen konden we onze musical eindelijk aan iedereen laten zien. Ik had niet zo'n heel grote rol, maar het was GEWELDIG! Links van deze tekst zie je mij terwijl ik op werd gemaakt door een vriendin. De make-up (ogen, lippen, foundation) is door een professionele visagist gedaan (:
20 februari





Op de foto hier rechts zie je mij tijdens het eindlied.








19 februari
Verder...

Heb ik nu toetsweek en ben ik keihard aan het blokken voor engels en ak, nou, ik zóu moeten blokken, maar ik ben aan het bloggen..

Misschien is het toch handiger om aan me werk te gaan...

Tot snel!

x

1 opmerking:

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...