zondag 11 maart 2012

Boeken


Boeken.

Ik hou van ze.

De laatste tijd kan ik niet meer zo heel veel lezen omdat ik het echt veel te druk heb met school, maar toen het vakantie was heb ik wel aardig wat gelezen! Voor de uitgebreidere verslagen van de boeken moet je hier kijken.

Nee, ik ga geen uitgebreid verslag geven van elk boek, dat doe ik op Bee Different. Okeee, dat is meestal ook een uitgebreid verslag, maar groter dat ik nu ga doen ;)


Gooische Vrouwen hoe het begon



Boek in 1 woord Leuk
Leeftijd 10+ denk ik
Aanradingsgehalte ♥♥♡♡♡

Alleen leuk als je de serie hebt gezien.

L.A. Candy


Boek in 1 woord Anders
Leeftijd 12+ denk ik
Aanradingsgehalte ♥♥♥♡♡

Het boek is anders dan andere boeken, maar toch een beetje het zelfde.

Deadline


Boek in 1 woord Adembenemend
Leeftijd 12+ ongeveer
Aanradingsgehalte 

Een (heel erg) vreemd, maar mooi boek.

Dat waren de boeken die ik afgelopen vakantie gelezen heb, Twilght ben ik op 3/4 maar ik vind het niet zo'n super leuk boek omdat het erg ingewikkeld is. Daar hoor je later nog wel over!

Dan nu de boeken die ik nog wil lezen:

de chaos
vervolg op deadline

4 vriendinnen voor altijd
vervolg op 3de zomer van de spijkerbroek
al in begonnen
twilight
al in begonnen


Sorry trouwens voor deze rommelige post, maar dit ding wil niet echt mee werken ;)

xo Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...