maandag 26 maart 2012

#Dag 16


Het laatste boek euhmm, EIBER!, over dit boekje ga ik over een tijdje posten. Het boek wat ik daarvoor gelezen heb is Deadline, daar heb ik al over geschreven op mijn andere blog.

Het boek gaat over Jem, een weeskind dat bij Karin woont in een pleeggezin. Als ze iemand diep in de ogen aankijkt ziet ze een reeks met nummers, die nummers betekenen de dag waarop die persoon dood gaat. 17112056 is bijvoorbeeld 17 november 2056. Als ze Spider ontmoet ziet ze dat hij nog maar 3 maanden te leven heeft en wil niet te veel met hem omgaan omdat hij bijna dood gaat, maar toch gaat ze met hem om. Als ze op een dag allebei geschorst zijn gaan ze samen naar de London Eye. Maar wat daar gebeurd.... 

Dat schreef ik over het boek. 

xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...