woensdag 11 april 2012

little writer wrote


Laat plaatste ik deze post met de vraag om jullie blog te 'dumpen'. Vandaag laat ik jullie de blog van Emma zien: little writer wrote.


Ik vind het een hele leuke blog met mooie gedichten en foto's. Echt een blog waar je even moet gaan kijken.

Hier een paar foto's en gedichten van haar blog:




Mijn pen raakt het papier 

Mijn pen raakt het papier.

De streken van mijn hand vinden zijn weg.
Ze aaien het doffe witte vel.
Na enkele aanrakingen beginnen de kleine zwarte vegen een groep te vormen.
Een verband.
Alle puzzelstukken vallen langzaam op hun plaats en mijn hand gaat verder.

Mijn pen raakt het papier.Mijn pen, schrijft het verhaal.

Dus allemaal even gaan kijken op deze mooie blog <3
Kende jullie hem al?

x Emma

Ps. je kunt nog steeds je blog achter laten! Dan schrijf ik er een post over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...