zondag 29 april 2012

My Birthday party



Zo als jullie al hebben gelezen was ik vrijdag 27 april jarig en werd ik 14 jaar.

Ik heb die middag een high-tea gegeven voor mijn vriendinnen, hier 2 foto's van de high-tea!



Ik heb ook (heel) veel cadeautjes gekregen:

Nieuwe stick, moet er nog  één uitkiezen.

2 dezelfde shirtjes van de Pieces, ik vind ze beide erg leuk alleen is de linker te klein bij m'n schouders dus die moeten we nog even ruilen.
Links; wit * rechts; zalmroze
Het koninginnendag/EK/WK/Olympische Spelen shirt van de Pieces. Ook echt super leuk!

Links; riempje * rechts; een Amerikaanse vlag sjaal in de kleuren bordeauxrood/wit/grijs!


Links; leuk doosje * midden; chocolaatjes en een heel leuk kaartje * rechts; buddha beeldje

V.l.n.r.; Bad/douchespulletjes * desinfect * 2 doucheproducten * badzout
Onder; 3 maskertjes

Pieces onderbroek

Magneetjes

2 pennen
Links; cactuspen * rechts; boksbalpen, als je op een knopje drukt springt de boksbal eraf (zie filmpje)



Armbanden

Ik ga waterskieën met een vriendin (: *  lief kaartje van Charlotte * doordraaifototoestel

Oranje Apple oplaadsnoertje
 Verder heb ik nog een fotocollage, ijsschep, zangles, kookboek + schort en een short van de H&M gekregen.

Het is echt heel veel en ik ben er ook echt super blij mee!! (:

Ik zal ook nog een keertje de recepten plaatsen van de taarten die we hebben gemaakt.

x Emma

Ohjaa, de foto's zijn allemaal heel slecht bewerkt, ik heb nu al een tijdje Picasa maar snap er nog steeds niets van, sorry!!

1 opmerking:

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...