vrijdag 20 april 2012

My Day: 18 & 19 april 2012 + 100ste post



Een hele goede vrijdagmiddag,

Of naja, terwijl ik dit typ is het nog steeds donderdag, maar morgen heb ik schoolhockey, dus ik maak nu alvast een post ;)

Om te beginnen is dit mijn 100ste post die online komt (:

Dan heb ik wat nieuws, namelijk My Day, daarin vertel ik jullie alles wat ik op een dag heb gedaan.

Ik begin met gister: woensdag 18 april 2012

Ik heb ingeroosterd eerste uur vrij, maar mijn 2de uur viel uit (+pauze) dus hoefde ik pas om 10:50 op school te zijn.

10:25 Op de fiets naar school
10:50 Frans
11:50 Latijn

Weer een meevallertje, op magister stond dat ik een 6,8 voor mijn Latijn SO had, toen kreeg ik gister de toets terug en stond er 8,3 op mijn blaadje (:

12:50 Pauze

Eigenlijk zouden we eerst pauze hebben en daarna mentorles, maar toen zijn een paar kinderen uit de klas naar onze mentor gegaan en toen hadden we dus 1,5 uur lang tussenuur. Ik ben naar een vriendin gegaan en daarna hebben we de finale van the face terug gekeken. Ik volgde het niet maar zij wel.

14:20 Techniek

Om tien voor half 3 moesten we weer terug op school zijn omdat we techniek hadden (blokuur). Dat betekend dus dat we tot 5 over half 5 op school zitten. Maar gelukkig had onze techniekleraar daar ook geen zin in, dus om 4 uur was ik alweer uit.

Daarna ben ik naar huis gegaan en heb ik heel hard voor Grieks geleerd...

donderdag 19 april 2012

8:05 op de fiets
8:30 Grieks vertaaltoets over les 3-9, ging wel goed.
9:30 Duits, strafkamp
10:30 Pauze
10:50 Muziek

We moesten Somewhere Only We Know, oefenen, ik doe het op de fluit haha, wel grappig...

Na muziek zouden we eigenlijk geschiedenis hebben, maar iedereen zij dat er om 12 uur een proteststunt zou zijn dus iedereen ging naar huis. Ik snapte het niet helemaal maar iedereen was al weg en anders fuck je je klas echt heel erg dus ging ik ook maar weg. Het is een vreemd verhaal maar we hebben geschiedenis dus eigenlijk geskipt en ik vind het niet zo heel fijn.... Nu klink ik echt heel erg al een nerd maar waarschijnlijk moeten we met de hele klas nablijven en vegen... En het bleek ook nog eens dat om half 2 de stunt was dus die hebben we ook gemist.... Echt heel jammer..

Straks ga ik hockeyen en morgen heb ik dus schoolhockey.

x

Sorry, mijn automatische post ding deed het niet. Ik ben net terug van schoolhockey en we zijn 3de geworden. Onze school had 2 teams en toen moesten we in de halve finale tegen elkaar en toen hebben we verloren met 1-0. Erg jammer maar dat was het 3de-jaars team met allemaal goede kinderen dus best logisch. Uiteindelijk zijn zij kampioen geworden, net als vorig jaar. Toen is mijn school ook eerste van Nederland geworden! Maar goed, het was echt een super dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...