maandag 21 mei 2012

#Dag 24


Lieve iedereen,

Ik zit nu voor de televisie te bloggen terwijl ik eigenlijk Engels moet leren maarjaa. Er staat nu CSI op, een programma wat ik op zich wel leuk vind, maar ik vind het erg jammer dat je in het begin al gelijk weet wie de dader is... Maar goed, programma's waar ik echt NIET naar kijk; ik heb bijvoorbeeld echt een hekel aan van die nagesynchroniseerde kinderprogramma's zoals iCarly enzo. Ook vind ik dat programma van Gorden vreselijk (waar ze die mensen een make over geven) en programma's die gemaakt zijn voor de reclame's zoals: uitstel van executie (zie er nu een reclame van :P) en Help mijn man is klusser! , mijn leven in puin of echt scheiden. Maarja, soms interesseert het me niet echt en kijk ik maar (half) wat er op tv is (zoals nu).

Ik ga nu maar eens aan mijn Engels.. Vergeet trouwens niet je blog 'op te geven' voor mijn blog ABC!

xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...