zaterdag 5 mei 2012

Nieuwe spulletjes (:

Hee lieve iedereen,

Woensdag ben ik naar Rotterdam geweest. 3 keer raden wat ik daar gedaan heb; inderdaad, ik ben naar de PRIMARK geweest!

Bron
Ik vind de Primark echt super fijn qua prijzen, soms een beetje ordinair, maar ze hebben leuke dingen. Dit zijn de kleren die ik gekocht heb, sorry voor de slechte foto's!


Basic hemdje blauw 


Sportbroekje neon geel


Trui grijs-wit




Joggingbroek blauw




Slippers

Na de Primark ben ik naar de Free record shop gegaan want ik had nog een tegoedbon van €15. Daar heb ik Doo Whops and Hooligans van Bruno Mars en Loud van Rihanna gekocht. Samen voor €15 (actie). (:

Donderdag ben ik in de bieb geweest en heb ik even gekeken bij het hoekje met afgeschreven boeken, daar heb ik 2 boeken gekocht. De Delta Deceptie van Dan Brown en Eten met Emma van Herman Koch. Ze kostten allebei een euro.


Ik heb De Delta Deceptie gekozen omdat ik de Da Vinci Code een paar jaar gelezen gelezen heb en het was echt een super goed boek (Dan Brown heeft ook de Da Vinci Code geschreven). En koken met Emma omdat hij een leuke titel heeft (:

Hebben jullie de laatste tijd nog leuke dingen gekocht?

x Emma

[Sorry voor de slechte foto's, ze zijn gemaakt met m'n iPod.]

3 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen, maar ik snap niet hoe je erbij komt dat de Primark soms ordinair is..
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke aankopen, die slippers vind ik heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oee! die slippertjes like like like!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...