zondag 24 juni 2012

Blog ABC



Jaaaa, volgende week zondag ga ik beginnen met mijn Blog ABC! Maar voordat ik ga beginnen zal ik nog even precies uitleggen wat het is.... ;)

Bij Blog ABC post ik elke zondag iets over een blog. Ik heb nu 30 blogs die op alfabetische volgorde worden gepost. Als jullie nu nog blogs opgeven (WAT NOG KAN DOOR EEN JE BLOG IN EEN REACTIE TE VERMELDEN!!) zullen die op het einde worden geplaatst. Waarschijnlijk niet op alfabetische volgorde.


157555686933571520_pnfzlmio_f_large

Bij de posts vertel ik iets over de blog en persoon die de posts schrijf en laat ik een paar foto's zien die van de blog komen. Het worden geen uitgebreide verslagen, maar het gaat erom dat je een ideetje krijgt van de blog.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, ik wel! En als jullie nog ideeën hebben hoor ik het graag! Ik volg trouwens alle blogs waar ik iets over vertel, en het zou leuk zijn als die blogs, maar ook als je blog niet genoemd wordt, mij ook zouden volgen (:

xx

2 opmerkingen:

  1. Ooh leuk! Zou ik ook nog wel aan mee willen doen, maar ach ;) ben benieuwd welke blogs je gaat doen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! :)
    Can I still join the group? ^^

    ik ga je volgen! ;)
    liefs,

    http://thelovelymelodies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...