vrijdag 8 juni 2012

Inpakbak


Lieve iedereen,

Ik hou echt enorm veel van inpakken, daarom heb ik eergisteren eventjes snel een soort 'inpakbak' gemaakt. Kijk mee!


Helemaal boven aan de post zie je mijn 'bak'. Hierboven ook. Het zijn 3 lades uit een trapkast van de IKEA die ik op elkaar heb gestapeld. Bovenop liggen 3 grote zakken van de Pieces die niet in de bakken passen.


De eerste lade. Aan de onderkant op de foto liggen tapejes en plakband, daarboven een schaar en wat stiften en pennen die ik op m'n bureau vond (onder de troep). Verder nog heel veel kaarten, stickertjes en labels.


Dit zijn 6 plakbandrolletjes.


3 tapejes, ik heb werkelijk geen idee of het washi tape is, maar ze zijn echt heel fijn! Ze komen van de Bijenkorf.


10 reislabels en ontzettend veel roze hartjes stickers. beide van de Bijenkorf.


Deze kaarten komen uit mijn agenda van vorig jaar die ik bij de Bruna kocht. De agenda heeft het einde van het schooljaar niet gehaald want op de helft van het jaar viel die uit elkaar, maar de kaarten heb ik nog!


Een paar pennen en stiften.


De tweede bak! Met mijn scrapbook en plakboek.


Mijn scrapbook, gekocht bij de Bijenkorf.


De eerste pagina, meer heb ik niet en deze pagina is ook nog niet af.... Maar ik heb echt heel veel leuke ideeën! (:  -nu nog de tijd vinden-


Mijn plakboek, ik begon met zoveel goede moed en plakte er ook van alles in, maar na 4 pagina's ben ik vreemd genoeg gestopt... Jammer...


Pagina 2 & 3


Pagina 4


In de laatste bak zitten de inpakpapiertjes.



Deze leuke cadeaupapiertjes, de linker vind ik het leukst (:


Een zakje van een onderbroek van de Pieces, haha. Altijd handig!


Héél erg veel kaarten.


Een wit zakje.


En nog een klein zakje van de Pieces.

Ik wilde ook nog een cadeautje laten zien die ik een tijdje geleden had gegeven en hoe ik het had ingepakt alleen ben ik die foto's kwijt... Die foto's waren met de normale camera genomen en deze met mijn ipod, sorry daarvoor!

x Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...