zondag 15 juli 2012

Blog ABC: Bee Different



Bee Different is mijn andere blog. Ik heb deze samen met Floor. Op het moment hebben we geen header want die is nog in de maak, daarom heb ik even dit gemaakt ;) We posten vooral veel over boeken maar af en toe ook heel wat anders, kijk maar:




Ballons-balloon-cute-girl-love-favim.com-351399_large

Alleen de eerste foto is zelf gemaakt, maar dat komt omdat we een tijdje geleden over zijn gestapt van weebly naar blogger. Daarom moeten we al onze posts overzetten en dat hebben we nog niet helemaal gedaan, vandaar dat er erg weinig zelf gemaakte foto's op staan. Jullie kunnen denk ik niet echt een idee op doen van de blog zo, dus ik zou zeggen: "Ga even kijken! (:"

Volg ons ook op WeHeartIt!


2 opmerkingen:

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...