vrijdag 20 juli 2012

Boekjes die ik wil lezen

Lieve iedereen,

In de vakantie lees ik altijd meer dan normaal (de laatste tijd helemaal niets meer dus als je het met de vakantie vergelijkt lees ik in de vakantie echt heel veel!), ik heb al best veel boeken uit deze vakantie maar daar komt na de vakantie pas een post over (en dat duurt nog heeeeeeel lang (:  ). Wel kan je trouwens mijn mening over de gelezen boeken lezen op Bee Different.


Bij vraag #1 vroeg ik naar leuke vakantie boeken. Deze heb ik al tips gekregen:

- Verwelken
- The hunger games (alle 3 )
- Pretty little liars
- Glazuur
- Boeken van Lauren Conrad

Het is heel toevallig want op mijn lijstje stonden PLL en Glazuur ook al. Gisteren waren deel 2,3,4 en 5 van PLL in de bieb maar deel 1 niet ): Verwelken ken ik niet dus die zal ik zeker gaan lezen. Verder heb ik (zo als jullie misschien al weten, hihi) de series van de Hongerspelen en L.A. Candy al uit. Er is trouwens wel een nieuw boek van Lauren Conrad The Fame Game, die ga ik zeker lezen!

Weten jullie nog andere leuke boeken?

x Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...