zaterdag 7 juli 2012

Droomsteden

Er zijn een paar steden op de wereld waar ik echt heel erg graag heen wil, en dat zijn deze!:

Barcelona
In deze prachtige stad ben ik al een keer geweest, en wat een mooie stad <33 als ik zou emigreren zeker naar Barcelona gaan. Het weer, de stad, het voetbal (Jaaa, ik ben ook naar een wedstrijd geweest (: ), de straatjes, alles gewoon. Ik hou van de stad!



Londen
Ook hier ben ik al eens geweest en zou oh zo graag eens terug gaan wat een mooie stad. Geen uitleg nodig toch?



Parijs
De stad van van het licht en de liefde. I LOVE, het Louvre, de Eifeltoren, de Champs-Élysées, de Arc de Triomphe <33



New York
AAAAAAAAAAAAAAAH, meeeeen wat wil ik graag naar deze stad. Alleen niet dit jaar, want het Vrijheidsbeeld is dicht ;P



Rome
Als gymnasiast is het een natuurlijk schande als je nog niet in Rome bent geweest, nee grapje, maar ik wil er wel heel graag heen. En jaa, eigenlijk wel voor de prachtige overblijfselen van de Romeinen (als gaan die verhalen bij mijn het ene oor in en komen ze het andere oor weer uit).

[roma]

oke, dit ziet er inderdaad best saai uit
Sydney
Aan de andere kant van de wereld, maar aaaaaah (:



Verder wil ik nog heel graag naar Toronto en Genua.

Genoeg inspiratie voor een mooie wereldreis dus (: en jullie?

x Emma

2 opmerkingen:

  1. Sydney zou ik ook graag heen willen! In Londen ben ik al een paar keer geweest en ook New York kan ik al van mijn lijstje afstrepen! :) (al zou ik het zeker geen straf vinden, daar nog eens heen te gaan! )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie steden heb je uitgekozen! In Parijs ben ik wel eens geweest. En deze vakantie ga ik naar Rome! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...