vrijdag 6 juli 2012

Vraag #1

Hee!

Ik heb wat nieuws, Vraag. Daar stel ik steeds een vraag, verschillend van 'Wat heb je vanochtend op je brood gegeten.' tot 'Wat is je stomste vak.' Gewoon hele random vragen. Vandaag niet echt zo'n  vraag maar meer een vraag voor mij (hoe leg je dat uit??). Naja lees maar :P

Zoals je héééuul misschien al gelezen hebt, heb ik vakantie en wil ik heeel veel boeken lezen! Dus kom maar op met jullie leuke tips!
x Emma

En dan nog een vraagje, waar bewerken jullie je foto's?

1 opmerking:

  1. Ik heb toevallig een lijstje gemaakt met boeken die ik graag wil lezen en ik weet nog wel wat leuke!
    - Verwelken
    - The hunger games (alle 3 haha )
    - Pretty little liars
    - Glazuur
    - En boeken van lauren conrad leken me wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...