zondag 23 september 2012

Blog ABC: Flojosomailisi (en andere dingen)


flojosomailisi


Dat is de blog van o.a. Floor. Maar ze bloggen niet erg veel du hoop ik dat ze door deze post meer gaan bloggen. het is namelijk wel een leuk idee om met zijn zessen te bloggen!

Eigenlijk staan er nog geen plaatjes op deze blog :$

Maar laat ik het dan over iets heel anders hebben. Vandaag heb ik auditie gedaan voor de Grote Avond en oh, oh. Wat een ramp was dat! Eerst begon ik te vroeg met het liedje zingen, daarna moesten we een dansje doen en ik deed hem maar de twee vriendinnen met wie ik het deed deden het echt super goed op tijd en ik was weer te vroeg ): het acteergedeelte was helemaal niet lang en daar baal ik best van want daar moet ik mijn punten halen... Maarja, ik zie het wel, ik ben pas een 3de klasser dus heb nog 3 kansen hierna. Ik ben trouwens wel weer gevraagd voor het orkest dus zit sowieso weer in de Grote Avond (: Helaas moet ik dan wel stoppen met training geven op vrijdag. Ik geef hockeytraining aan 5 en 7 jarige, echt super leuk! Vandaag heb ik ook mijn eerste trainerscursus gehad. 29 oktober heb ik mijn examen, waaah.

Maar genoeg over mij. Ik zie nu dat het al na twaalven is (jaja, sorry guys, ik typ dit op vrijdagavond - ondertussen al zaterdag- maar dat komt omdat ik morgen echt GEEN tijd heb. Maar geloof me, na dit weekend zit ik veel vol met inspiratie! *hopelijk*)

x Emma

volgende keer weer een mooiere post, echt waar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...