woensdag 7 november 2012

1 jaar!

Jaja jongens,

1 jaar geleden ben ik begonnen met de blog waar je nu op kijkt. Mijn eerste bericht, waar ik mezelf voorstelde en vertelde waarom ik ben gaan bloggen, was 365 dagen geleden! Mijn blog heette toen nog 'Ik ben Emma'. Hoe ik daar ooit op gekomen ben.... Ik liet mijn blog een beetje versloffen tot februari dit jaar. Charlotte (dé persoon waardoor ik ben gaan bloggen) vond dat er nieuw leven in mijn blog geblazen moest worden en heeft een nieuwe naam bedacht en header gemaakt. Lieve Lot, ik ben het je tot de dag van vandaag nog dankbaar!


Sindsdien kreeg ik steeds meer volgers, kreeg ik steeds meer inspiratie voor posts en leerde de blogs van andere mensen kennen. Het werd alleen maar leuker!

Nu wil ik jullie allemaal echt super erg bedanken! Elke keer als ik een nieuwe reactie op een post heb of een nieuwe volger erbij word ik weer blij. Ik vind het bloggen echt super leuk en hopelijk vinden jullie mijn blog ook leuk. Ik probeer zo veel mogelijk dingen te doen om mijn blog zo mooi mogelijk te maken, maar dat kan ik natuurlijk niet alleen! Met de poll invullen hebben jullie mij al een heel stuk geholpen, maar ik hoop dat jullie, als jullie leuke ideeën hebben, ze in de reactie's zouden willen zetten.

Here we go, een nieuw jaar. Nieuwe kansen & een mooiere blog.

Emma

1 opmerking:

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...