zondag 6 januari 2013

Blog ABC: We are fashion

Wieehoee, de eerste Blog ABC van 2013! En om alvast aan mijn voornemens te beginnen vertel ik er een beetje tussendoor ;)

De super grote blog We Are Fashion van Sanne.

WaAreFashion logo



Haar favorieten van de H&M site, ik heb persoonlijk niet deze smaak, maar de collages op haar blog zijn super mooi en overzichtelijk, net zoals haar opmaak trouwens.

nye

Vast niet zelf gemaakt, maar ik vind hem wel lekker vrolijk (:



Ze plaatst ook veel nagellakideeën.



En veel over kleren, make-up, aankoopjes en ze maakt veel filmpjes. Dit blousje komt van de H&M.

Bovenaan kun je op het naampje klikken en dan ga je naar haar blog, veel plezier!

Emma

2 opmerkingen:

  1. Ik vind dat zo'n leuke site! Ik kende hem al een beetje maar ze plaatst ook altijd hele leuke DIY's op youtube enzo!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij kende ik deze al maar ik ga er nog eens op kijken! Ziet er echt heel leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...