maandag 11 februari 2013

Hallo, daar ben ik weer!

Nee, ik ben nog niet dood, ondergesneeuwd, bevroren of van mijn fiets af gevallen. Nee, ik zit gewoon even in een 'bloggerdipje'. Maar stil gezeten heb ik zeker niet!

Ik deed dit jaar weer mee aan de Kleine Avond, maar dit keer in het orkest. Het was echt super gezellig, maar toch anders dan wanneer je op het podium staat. Na de laatste voorstelling op vrijdag hadden we een onderbouwfeest. Een week later moest ik ook nog eens op de open dag een paar liedjes spelen. Want jaja, de open dag was alweer en 3 jaar geleden liep ik daar rond als bijna-brugger. Een heel gek idee.



En vrijdag 1 februari was het dan eindelijk zo ver, alle derde klassen gingen naar Winterberg! Om 5:45 (!) moesten wij ons melden bij school. Na lang in de kou wachten totdat we in de bus mochten riepen ze dat er nog 7 mensen in een andere bus moesten. Ik ben toen maar met een vriendin daarheen gegaan en toen we in wilde stappen hoorden we dat de bus waar we eigenlijk in moesten stuk was en ze op een monteur moesten wachten, maar wij konden gewoon naar Winterberg! Gelukkig konden andere vriendinnen nog in de andere bus waardoor wij 4/4,5 uur later aankwamen in Winterberg! Ik ben samen met Charlotte in een klasje gegaan, maar we zijn snel daarna gewoon met de rest mee gegaan. Gezellig op de piste in een veels te druk restaurantje gegeten en daarna weer verder skiën. 's Avonds rond half 9/9 uur waren we weer terug op school, helemaal vermoeid want 9 uur in een bus zitten is toch best zwaar, zeker als je de rest van de dag aan het skiën bent. Maar het was het waard, want wat heb ik een geweldige dag gehad!


De zondag daarop had ik een cocktail-party bij Charlotte, ik had voor het eerst in me leven een jurk aan (voorstellingen niet mee geteld ;)) en ik sta helemaal rechts op de foto met het witte kante jurkje.

Genoeg leuke dingen dus (: Zaterdag ga ik met Charlotte en nog 2 andere vriendinnen filmen voor een geschiedenisproject. We moesten een gebeurtenis of tijd in de geschiedenis kiezen en daar dan een verhaal over schrijven en het verfilmen. Wij hebben de heksenvervolging gekozen en één ding kan ik al wel vertellen, ik ga dood ;)

Hopelijk heb ik jullie weer een beetje op de hoogte gesteld en vergeven jullie het me dat ik zo lang niets gepost heb. Zo ga ik de 300 artikelen niet halen! Zondag plaats ik nog een blog ABC met een hele hoop blogs want het begint nu wel een beetje lang te duren ;)

Liefs,
Emma

Gisteren in de sneeuw (:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...